Diéta és egyebek

2010.11.15. 23:05 | bukovenszki | Szólj hozzá!

 

A választások óta nem volt új posztom, de most pótolok és vázolom a jelenlegi helyzetet.
 
Újra elkezdtem személyi edzéseket tartani. Az emberek még mindig ugyanolyan segghülyék mint voltak, de úgy látszik én türelmesebb lettem :D
 
Nov 15.-étől én vagyok az LMP BAZ megyei területi szervezetének pénzügyi vezetője, nem vót elég gondom eddig is, de hát ezt szeretem csinálni.
 
Decemberben lesz egy fotózás a készülő honlapomhoz, ezért egy „kis” diétába kezdtem.
Jelenleg heti 10 edzésem van, hat súlyzós és négy kardió.
Hétfő, kedd, csütörtök és péntek reggel és délután is edzek. Reggelente 40 perc gyaloglás, has és vádli van terítéken. Délután pedig egy-egy izomcsoport intenzív edzése következik.
A napi kaja már érdekesebb, igyekszem vázolni J
 
1.   étkezés: 50g fehérje, 10g amino, 10g L-glutamine, 500mg Calcium, 250mg Magnézium, 1000mg C-vitamin, 2 kapszula BLADE (zsírégető), 2000mg L-Carnitine
 
Kardió edzés (közben 20g BCAA Xpress)
 
2.   étkezés: 30g fehérje, 10g amino, 10g L-glutamine, 1000mg C-vitamin
3.   étkezés: 100g rizs, 200g csirkemell, paradicsom
4.   étkezés: ugyan az, mint a harmadik
 
Edzés előt: 1adag PlasmaJet, 1 adag NO-shotgun, 2000mg L-carnitine, 2 kapszula BLADE, 10g amino, 1000mg C-vitamin, 7500mg Arginine
 
Edzés közben: 1 adag Gaspari SizeOn 10g BCAA Xpress
 
Edzés után: 50g fehérje, 30g szőlőcukor, 10g amino, 10g L-glutamine, 500mg Calcium, 250mg Magnézium, 1000mg C-vitamin
 
5.   étkezés: 200g csirke, paradicsom
 
Lefekvés előtt: 10g amino, 10g L-glutamine
 
Napközben még azért elrágok két zacskó pufirizst is.
Asszem nem hagytam ki semmit ;)
 
Másfél hete megy a diéta, lement kb 3-4 kiló. Alakul a forma…

A bejegyzés trackback címe:

https://bukovenszki.blog.hu/api/trackback/id/tr232451382

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása